top of page

【九維的老撾是日精彩回顧 - Day 3】

今日繼續去Thongmang Village,而今日既service活動就更具體!我地同樣都係分三組: 1⃣第1組 - 負責幫當地農場加建佢地嘅office同休息地方。我地跟佢地學習簡單起樓方法,有擔水泥、鋪水泥,真係好努力,一日成果就幫忙expand咗成一倍! 2⃣第2組 - 負責喺農場拆除greenhouse頂上既竹棚。我地要用紥竹、拆竹、拆棚等等。一班年輕既local farmer個個都係熟手技工,小薯們睇到佢地所用既方法,不禁為之驚嘆!(雖然好似有少少牙煙... 😨😅) 3⃣第3組 - 負責清理田地間既垃圾。垃圾數量老實講都幾多,草叢間亦有燒過既痕跡,隨地都會搵到膠袋、膠片、玻璃碎。因為當地年紀愈輕既小朋友👧🏻👦🏻通常唔會有鞋著(我地估計可能因小朋友易快高長大,家中未必負擔到新鞋既費用),佢地會經常赤腳係田地跑,咁就十分危險⚠希望可以幫到少少手!

🍳🍗🍚🍱所謂「民以食為天」,點會無得食呢?我地本身分左5個隊員成為煮野食小隊,後來因為天雨,其他建設工作小組成員提早暫停工作,最後變左全民皆兵:14個一齊落手煮比50人嘅份量!琴日果餐係佢地整既Laos cuisine,今日到我地主場當然就整Hong Kong local food啦!🥘

雖然煮食用具非常原始,但我地好用心。唔好講笑,大家分工合作,成為工廠流水生產線;洗菜、切材料、慢炒、調味、上碟... 一碟碟港式風味上桌🤩 雞翼、洋蔥雞柳、粟米湯、三色椒炒豬柳、肉醬意粉、青蒜炒菜 —— 大家非常享受我哋準備既食物,讚不絕口,樣樣餸都好去得!仲有位70幾歲婆婆👵🏽,佢同我地講今次我地既港式美食係佢第一次食既異國菜!!

加油,聽日繼續會有新挑戰!


9 views0 comments
bottom of page